L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

سلام بچه ها یه سوال تکراری دارم ولی جذاب عشق چیه؟

حس یا هوس

برام بگید

خواهش می کنم

دوستتون دارم

خداحافظ

تموم شدددددددددددددددد

تابستون اومد

امتحاناتم تموم شد و تابستون اومد

 

سلام چطورید؟

خب  ایران هم که به مکزیک باخت البته سر اشتباه فردی(شایعه است گروهی)ولی اگه میرزاپور و کعبی و رضایی نبودن و البته علی دایی نمی باختیم ولی نگران نباشید دیگه این افراد نمی ایند( خدا بخواد) ولی ما امیدواریم بریم مرحله ۲

سلام

سلام

توانا بود هر که دارا بود .... ز ثروت دل پیر برنا بود
پر قو بود پول را رختخواب.... هنر رختخوابش مقوا بود
به ثروت هر آن ابله بی سواد .... به نزد کسان، وه ! چه آقا بود
همه سهم استاد دانشکده .... پشیزی حقوق و مزایا بود
به لیفتینگ  و ماساژ و میزامپیلی .... ننه کلبعلی هم گلارا بود
به زور روژ سایه و خط لب .... اگر پیر و عفریته زیبا بود
توانا بود هر که دارا بود .... ز ثروت دل پیر برنا بود
بنوشید بازاریان خون خلق .... کشان خون مردم گوارا بود
کدامین کس از شاعری برج ساخت .... چه حافظ ، چه سعدی، چه لورکا بود
ره کسب پول  و درم دزدی است .... که از درس و تحصیل دارا بود؟
از پس پدر زیر خرج گران .... بزاید برش کار، ماما بود
از این پس پسر می نویسد دگر .... هر آنکس که نان داد بابا بود!

 

شبانه

در نیست
راه نیست
شب نیست
ماه نیست
نه روز و نه آفتاب،
ما   بیرون زمان ایستاده ایم
با دشنهی تلخی
در گرده های مان
هیچ کس با هیچ کس سخن نمی گوید
که خاموشی
به هزار زبان در سخن است.
در مردگان خویش
نظر می بندیم
با طرح خنده ئی،
و نوبت خود را انتظار می کشیم
بی هیچ
خنده ئی!

سلام

سلام

جون هرکی دوست دارید نظر بدید


پس از مرگم نمی دانم چه خواهد شد
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت
ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد
گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش و او یک ریز و پی در پی
دم گرم خودش را در گلویم سخت بفشارد
و خواب خفتگان آشفته و آشفته تر سازد
بدین سان بشکند در من سکوت مرگبارم را.......

پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم به خاطر تو ولی بهش گفتم: به خاطر هیچکس!!! پرسید به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم داد میزد به خاطر دل تو با یه بغض غمگین بهش گفتم: به خاطر هیچی!!! ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشاش جمع شده بود گفت: به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است

__________________

دوست داری بگم می خوام هر روز صبح با صدات بیدار بشم و بعدش بگم با ساعت بودم * دوست داری بگم می خوام کنار تو بخوابم بعد بگم با بالش بودم * دوست داری بهت بگم می خوام با هات حرف بزنم بعد بفهمی با یاهو هلپرم * دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم * این دفعه میگم دوستت دارم ولی به خدا با خودتم


یه ظرب المثل چینی هست که میگه قلب مثل یه خونست که 2 تا اتاق داره که تو یکیش شادی خوابیده و تو یکیش غم خوابیده...

پس سعی کن جوری شادی کنی که غم بیدار نشه!

__________________


دوستی یک تصادف است و جدایی یک قانون
کاش دوستی یک قانون بود و جدایی یک تصادف


دستِِِِ من به آرزوهام اگه با تو نرسیده عوضش چشمای خیسم صد دفه خوابتُ دیده اگه هدیه ای ندادی که بمونه یادگاری عوضش خاطره هام ، با خودت همیشه داری سردی خونه هنوزم ، تلخی خزونُ داره اما با تموم سردیش بوی تابستونُ داره اگه حتی این ترانه ظاهر شادی نداره اما آهنگِ قشنگش ، تو رو یا د من میاره می بینی چه تلخ چه شیرین، میتونه مال تو باشه با همه حادثه ها باز ، دلم دنبال تو باشه

__________________

عشق خیس شدن دو دلدار زیر باران نیست.... عشق آن است که من چترم را روی دلدار بگیرم و اون نبیند و نداند که چرا زیر باران خیس نشد


شبا بیدار و بیتابم ، تو آرومی تو در خوابی ... شبم تاریک و خاموشم ، تو خورشیدی که میتابی ... یخم ، سردم ، زمستونم ... تو گرمی تابستونی ... کویرم خشک و لب تشنه ، تو سبزه سبز ، تو بارونی ... منم بی پر و بال ...خسته ...، تو اما اوج پروازی ... منم شعر فراموشی ! تو یک نغمه ی پروازی ... منم محتاج یک آغاز ! به فکر لحظه ی پرواز که باتو همسفر باشم ...با تو همساز و هم آواز ... بساز با من ، نترس از من ،از سردیه دستام ... بخون با من ، بگو با من ، با من که راهیه فردام

__________________

__________________
بگزار تنها باشم


اینگونه هیچ صدای ریاکارانه ای خلوتم را نمی شکند

بگزار سکوت واژه بین من و تو باشد

تا هیچ بهانه ای برای نگاه های ملال انگیز نماند

بگذار دستهانم را برای خویش نگاه دارم

تا وقتی بر زمین افتادم اسیر دستهای سرزنشگر نگردم

بگزار خویش باشم با تمام دردهای گفته و نا گفته خویش

بگزار گریه باشم با زلال غم

بگزار هیچ از من با تو درنیامیزد

بگزار خویش باشم

بگزار مرابه حال خویشتن

اگر دوست می داری مرا

تنها اگر...

  #16

ناناز

عضو ثابت


 

تاریخ ثبت نام: Dec 2003

مکان: همین دوروبرا

پاسخ‌ها: 531

هرگاه از حالت پرسیدند بگو عالیم
هرگاه از کارت پرسیدند بگو خوب است و روز بروز بهتر خواهد شد.


مشکلاتت را به دیگران مگو
%80
مردم نمی توانند کاری برایت کنند
و %20 بقیه هم از این که مشکل داری خوشحال می شوند

__________________

روزگاری بود که میخواستم ناجی جهانیان باشم
حالا تنها خواسته ام این است که:
بتوانم درحالی از این اتاق خارج شوم که
اندکی احترام و عزت نفس برایم به جا مانده باشد

لوتوس وینستاک

وقتی ندانی چگونه با زندگی بازی کنی
پس زندگی با تو بازی خواهد کرد
(
مرلی شین

دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو بلکه بخاطرشخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم

پول خوشبختی نمی آورد
اما
خاطرات "باکلاس تری" را برایت رقم می زند

"
رونالد ریگان"


اعتقاد و عشق دلیر کند. و همه ترس‌ها ببرد.

کافران را دوست می‌دارم. از آن جهت که دعوی دوستی نمی‌کنند. می‌گویند: ما کافریم! دشمنیم!

صد هزار درم با من خرج کنی، چنان نباشد که حرمت سخن من، بداری.

می‌پنداری آنکس که لذات برگیرد، حسرت او کمتر باشد؟
حقا که حسرت او بیشتر باشد. زیرا که او به این عالم بیشتر خوی کرده باشد.

عقل تا درگاه ره می‌برد. اما اندرون خانه ره نمی‌برد. آنجا عقل حجاب است. دل حجاب است. و سر حجاب!

گفتن، جان کندن است و شنیدن، جان پروردن!

آزادی در بی‌آرزویی است.

عشق دوست داشتن بسیار وبسیار دوست داشتن نیست
بلکه پیوسته نو کردن خواستنی است که خود خواهان تو باشد.

هر روز را با نیویورک تایمز آغاز می کنم
اولین کاری که میکنم این است :
نگاهی به آگهی ترحیم می اندازم
سپس چنانچه اسمم میان آنها نبود
لباس می پوشم!

"
آلن کینگ"
به زن بیش از حد توانش تحمیل مکن که او همچون شاخه ای گل است نه قهرمانی خشن .

احترامش را به حدی نگهدار که او را به فکر نیاندازد که برای دیگری نزد تو شفاعت کند .

بر حذر باش از اینکه در غیر جائیکه باید غیرت به خرج داد ، اظهار غیرت کنی زیرا اظهار بیاعتمادی و سوءظن ، زنان را به ناپاکی و بیگناهان را به آلودگی سوق میدهد.

به کسیکه به تو علاقه ندارد ، علاقمند مباش."
بدان بی میلی نسبت به آنکس که به تو علاقمند است دلیل کمی بهره تو در دوستی است.

و تمایل تو نسبت به کسی که نسبت به تو بیاعتنا است باعث خواری تو است
"

با احمق معاشرت و مصاحبت مکن ، که کارهای احمقانه اش را برایت زیبا جلوه میدهد و دوست دارد تو نیز مثل او باشی.

اگر سخنی از دهان کسی خارج شد تا آنجا که احتمال درستی و نیکی آن میرود، حمل بر فساد مکن.

لبه تیز زبانت را بر ضد کسی که سخن بر زبانت نهاده به کار مگیر ،

تدارک و جبران آنچه در اثر سکوت از دست داده ای آسانتر است از جبران آنچه در اثر سخنت از دست رفته


 

لحظه هایی در زندگی هست که آن قدر دلتنگ می شوی که با تمام وجود می خواهی او را از رویاهایت بیرون بیاوری ، مثل بغضی می ماند که راه گلویت را گرفته و تو هیچ واژه ای را برای بیان حالت خود پیدا نمی کنی . هر که نوشته هایت را میخواند با خردمندی و حالتی مملو از دانایی
از تو می پرسد . چه می خواهی بگویی و تو هر چه در ادبیات ودایره لغات خردمند مقابل خو جستجو می کنی ، واژه ای مناسب برای شرح آنچه در دلت می گذرد را نمی یابی.
تو خوب می دانی این کلمه ات چه معنا و مفهومی دارد. اما می ترسی که ازگفتن آنها همان احساسی را که تو در نظر داری به مخاطب منتقل نشود.
پس تلاشی را آغاز میکنی برای معنا سازی و معنا آفرینی احساسی پرشکوه که اگر در دل دیگران نیز زنده شود می تواند پاکی و آرامش و کامیابی مستمر را در زندگی هر انسانی باعث گردد.
همیشه خودت را به جای دیگران بگذار ، اگر چیزی تو را برنجاند ، به احتمال زیاد دیگری را نیز خواهد آزرد.
شادی برای کسانی می آید که گریه می کنند ، کسانی که آسیب می بینند، کسانی که به دنبال چیزی میگردند و تلاش میکنند. شادی برای کسانی وجود دارد که قادرند اهمیت افرادی که در مسیر زندگی شان قرار میگیرد را سپاس گویند.
روشن ترین آینده براساس فراموشی گذشته شکل می گیرد تا زمانی که اشتباه ها و دلشکستگی های گذشته را رها نکنید نمی توانید در زندگی به خوبی پیش روید.
انسان کافی است که خود را باور کند.

__________________

 

سلام

به نام خدا

In God we trust

 

 

نمی دونم چرا مروز امودم پای کامپیوتر یکی نیست بهم بگه اخه بچه ، بشر، ادم،انسان،گنده ، مگه تو درس نداری؟

ولی الله وکیلی اصلا حسسش نیست اخه کی حوصله داره بره بشینه دینی بخونه می دونید صبح رفتیم جایی جشن بود جاتون خالی خیلی حال داد یه ارکست اوره بودن به نام اقای((جشنی))خدایی خیلی کارش توپه هر سال همین رو میارن یه گیتاریست هم بودولی من اسمش رو نفهمیدم کارشون خیلی قشنگ بود اون جا بود که هوس ساز کردم راستشو بخواید من یه کی بورد دارم ولی دوسش ندارم فقط بلدم سلطان قلب ها ور باهاش بزنم خب اخا باهاش حال نمی ده ولی دلم بد جوری گیتار می خواد دوست دارم یه گیتار خوشگل داشته باشم الان برم برش دارم بشینم یه دل سیر اهنگ بزنم و گریه کنم یه وقت هایی دل گریه می خواد نمی دونم چرا ولی خب دلم می خواد  راستش مامانم الان برام نمی خره می گه درس داری بعدشم به نوبت اول بر ای خواهرات (اون ها بزرگ ترن) نمی دونم چی میشه برا م بخره همه چی می خره جز اونی که دلم می خواد الان حالم بهتره واقها نوشتن نعمتیه راستی برام دعا کنید در موقعیت بدی ام از یه طرف مدرسه و امتحانات از یه طرف دیگه المپیادو...

از طرفی هم عشق وحال : وب ،چت، گیتار،رمانم و...

 راستی نگفتم بهتون من دارم یه رمان مینویسم (اگه این درس وچرت  وپرت ها بذاره)

بیا این بابام هم که گیر داده بلند شو بخواب اخه ساعت 12 شبه ولی دعا کنید تابستون شروع شه خلاصه رمانم رو می ذارم بخونید مرسی ازهمتون که مطالبمو خوندید هر چند خیلی مزخرف بود .

اگه غلط املایی دارم ببخشید

بخشش از بزرگانه

یادمان باشد اگر خاطرمان تنهاماند 

   طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

 

راستی ایران 5تا گل به بوسنی زد واون ها 2 تازدن

واقعا زحمت کشیدن دیگه

ما حتما مکزیک و پر تغال رو می بریم،نفر اول جام جهانی هم می شیم

Be happy

درباره ی خودم

        به نام تک وجودی که وجود م ز وجود پروجودش به وجود امده است.

سلام‌‌‌‌‌                                                                          

خوبید؟سلامتید؟ امیدوارم که خوب باشید.                               

بابا این همه از عشق و از هک نوشتم اثر نداشت حالا می خوام از خودم بنویسم

من دختری nساله هستم در تهران زندگی می کنم

دوست هام رو از همه چی(در حال حاضر)بیش تر دوست دارم

بهترین دوستم مهرنوش بود که متاسفانه الان کنارم نیست

دوست خوبی به اسم ازاده داشتم که باقی عمرش رو داد به شما یادش بخیر بد تری

حادثه ی عمرم مرگ مادر بزرگم بود

من خیلی دوستش  داشتم زن مهربونی بود

اینقدر دوستش داشتم که وقتی مرد هیچکس جلوی من گریه نمی کرد

از نبودنش پژمردم ولی نشکستم

حوصله تون رو سر نیارم

یه نصیحت خواهرانه بهتون می کنم:

ما ادم ها عادت کردیم:

  1. به دنیا می اییم
  2. بچه گی میکنیم
  3. بزرگ میشیم
  4. مدرسه میریم
  5. میریم دانشگاه
  6. ازدواج می کنیم
  7. بچه دار میشیم
  8. پیر میشیم

۹.میمیریم

  1. این درسته که شما یه کار دیگه بکنید

تو زندگی از هیچکس انتظاری نداشته باشیداین جوری اگر کسی کاری براتون بکنه از لطفش می دونید و اگر هم کاری براتون نکرد ناراحت نمی شید

سلام

من باز هم به روز کردم و شما باز هم نظر ندادید فقط یادتون باشه

اینترنت

سلام؛

چند تا اینترنت رایگان براتون گذاشتم . البته با این ها فقط تو سایت خودشون می شه رفت اما خوب مفتیه دیگه.

User name: roshd

Password:1379

tel:7512212

++++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************** *

http://www.tebyan.net/

http://www.tebyan.ir/

Username: public

Password: public

tel: 9718733

++++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************** *

http://www.elixiran.com/

Username:elixir

Password:elixir

tel: 8890960
+++++++++++++++++++++++++++++++
*************************************************

http://www.tejarat-bank.com/

Username:tejarat

Password:tejarat

tel :8893636

++++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************** **

http://www.irna.com/

http://www.irna.com/

Username:irna

Password:irna

tel: 8890000

++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************

http://www.hamshahri.net/

http://www.hamshahri.net/

Username:u06077

Password:h07706

tel:2049006

++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************
http://www.isiri.org/

Username:guest

Password:guest

tel:8896386
++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************
http://www.radinnet.com/

http://www.radinnet.com/

Username:radinnet

Password:radinnet

tel:8289046
++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************
http://www.tct.ir/

http://www.tct.ir/

Username:guest

Password:guest

tel:9712011
+++++++++++++++++++++++++++++
**********************************************
http://www.shareh.com/

http://www.shareh.com/

Username:shareh

Passsword:shareh

tel:7742167
++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************
http://www.sobh.org/

http://www.sobh.org/

Username:sobh

Password:sobh

tel:6422889
++++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************** **

http://www.dana.ir/

http://www.dana.ir/

Username:dana

Password:dana

tel:8808406

++++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************** *

http://www.isnagency.com/

Username:news

Password:news

tel:6480427
++++++++++++++++++++++++++++++++
************************************************** *
http://www.tarhtm6.org/

Username :tarhtm6
Password :tarhtm6
tel:8063230
tel: 8063487

 

این مطلب ربطی به هک نداره ولی خیلی با حاله:

وقتی شوهر ادم برنامه نویس باشه:

شوهر: سلام،من Log in کردم.
زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟
شوهر:
Bad command or File name.
زن: ولی من صبح بهت تاکید کرده بودم!
شوهر:
Syntax Error, Abort, Retry, Cancel.
زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟
شوهر:
File in Use, Read only, Try after some Time.
زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من.
شوهر:
Sharing Violation, Access Denied.
زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود.
شوهر:
Data Type Mismatch.
زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی.
شوهر:
By Default.
زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم.
شوهر:
Hard Disk Full.
زن: ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟
شوهر:
Unknown Virus Detected.
زن: خب مادرم چی؟
شوهر:
Unrecoverable Error.
زن: و رابطه تو با رئیست؟
شوهر:
The only User with Write Permission.
زن: تو اصلا منو بیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟
شوهر:
Too Many Parameters.
زن: خوب پس منم میرم خونه بابام.
شوهر:
Program Performed Illegal Operation, It will be Closed.
زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم!
شوهر:
Close all Programs and Logout for another User.
زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایده نداره، من رفتم.
شوهر:
Its now Safe to Turn off your Computer

 

 

 

 

 

قفل زد کپی برای وبلاگ:

برای این کار باید از اینترنت اکسپلور استفاده کرد اگرعلاقه ای به این کار دارید مراحل زیر رو دنبال کنید:

به وبلاگ خود بروید.بعد در بالای صفحه به قسمت view بروید و  toolbar  را انتخاب کنید cousimes بعد در ستون سمت چپ گزینه copy رو انتخاب کنید میبینید که کپی میرود حالا در ستون سمت راست گزینه stop رو بزنید و reset رو انتخاب کنید.حالا دیگر کسی نمی تواند مطالب وبلاگ شما را برای وبلاگ خودش بگزارد.     البته برای این کار از برنامه های دیگری هم میشود استفاده کرد ولی کار با اینترنت اکسپلور آسان تر است.تا ترفند بعدی

آموزش قرار دادن فایل در وبلاگ!!!

این کار کاریه که همه دنبالشن و خیلی هم باحاله برای این کار شما از ۲ راه میتوانید استفاده کنید.یاد بگیرید

۱:می توانید از سایت های دیگرلینک دانلودش را بدزدید.یعنی قسمت download   رو بپوشانید و روش رایت کلیک کنید و بعد کپی و بعد در پست مطلب جدید paste میکنید.۲:ولی روش اصلی آن نیست شما باید یک  new folder باز کنید بعد مطالبی که میخواهید در وبلاگ خود قرار دهید در آن paste کنید.و در سمت چپ گزینه publish file to web رو انتخاب کنید.وبعد آدرس سایت خود را وارد کنید و publish  رو بزنید حالا این مطالب برای دانلود در وبلاگ شما قرار گرفت.

  این مطلب را لطفا اولیای محترم بخوانند

اولیای محترم اگر میخواهید برای فرزندتان برنامه ریزی کنیذ که چه قدر بتواند پای کامپیوتر بنشیند مراحل زیر را دنبال کنید.

۱:روی دسکتاپ رایت کلیک کنید

۲:properties رو انتخاب کنید

۳:در پوشه screan saver روی power کلیک کنید

۴در پوشه power schemes  در قسمت turn off hard disk زمان خاموش شدن دستگاه را معین کنید.  

 

 

 این مطلب را لطفا اولیای محترم بخوانند

اولیای محترم اگر میخواهید برای فرزندتان برنامه ریزی کنیذ که چه قدر بتواند پای کامپیوتر بنشیند مراحل زیر را دنبال کنید.

۱:روی دسکتاپ رایت کلیک کنید

۲:properties رو انتخاب کنید

۳:در پوشه screan saver روی power کلیک کنید

۴در پوشه power schemes  در قسمت turn off hard disk زمان خاموش شدن دستگاه را معین کنید.

 

 

به این وبلاگ هم سر بزنید:

http://helaleh.blogsky.com

 

خیلی بدید

اخه نامرد ها یه نظر نمی دید کدام وبلاگ موقع امتحانات به روز می شه راستی اون هایی که با لا بردن سرعت رو امتحان کردند موفق شدند؟

نظر بدید ببینم وبلاگم رو دوست دارید یا نه!

البته می دونم که همتون منو و وبلاگم رو دوست دارید.

انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند ؛

فقط خلوتت را می شکنند ؛

هر چه انسان های اطرافت بیشتر باشند ...

                                                     خلوتت آشفته تر

                                                     و تنهایی ات ؛تنها تر می شود

دوستت دارم

                                     نه تنها برای آنچه که هستی ؛

                                                     بلکه برای آنچه که هستم ...هنگامیکه با توام .

دوستت دارم

                                    نه تنها برای آنچه که از خود سا خته ای

                                                    بلکه برای آنچه که از من ساخته ای .

دوستت دارم

                                    برای بخشی از وجودم که تو شکوفایش می کنی ...

سعید

شعر زیر از یکی از دوستان سعید است:

من از بی کسی های بی انتها     میان حریقی از هذیان و تب

به دنبال دستی پر از سادگی        تو رایافتم در نفسهای شب

برای عبور از دل بی کسی     شدی تکیه گاهم  شدی مرهمم

 

 

 

هر شب هزاران ستاره میمیرند تا سپیده دم خورشید بتابد بر دلهای مردمانی که می هراسند از تاریکی.

 

 

Evry body's   looking for That  something

  one thing that  Makes it all complete

you find it in The strangest  places

Places you never knew it could be

some find it In the face of their children

Some find it in their lovers eyes

Who can deny the joy it brings

When you find that special thing

You're flying without wings

 

Some find it sharing every morning

Some in their solitary lives

You find it in the works of others

A simple can make you laugh or cry

You find it in the deepest friendships

The kind you cherish all your life

and when you Know how much that means

You've found that special thing

You're flying whitout wings

 

So impossible as they may seem

You've got to fight for every dream

'cause who's to know which one you let go

Would have you complete

well for me it's waking up Beside you

 to watch the sun rise on your face

to know thatI can say I love you

 at any given time or place

 it's little things That only I know

those are the things That make you mine

and it's like flying without wings

'cause you're my special thing

I'm flying without wings

 

You're the place my life begins

 

یاس زیبایی در دل پروراندم                  با خون دل و اشک سیرابش کردم

بوی خوبی داشت

الهامی در دل داشتم که گفتمش مکن

اما ادم شدم سیب خوردم از بهشت رانده شدم

یاسم را از ساقه چیدم بوئیدمش

بر لب بردم بوسیدمش

در اثر بو سه ام پژمرد اگر چه بوسه ام نشانگر عشقم بود

یاسم پر پر شد، پر هایش دود شد ،خاکسترش را باد برد

 

یاسم کجایی کاش عطر خاکسترت بود

 

 


به چشمانت بیاموز که هر کس ارزش دیدن ندارد.

 

 

 

 

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد بود.

غم یک روه سر گردان همیشه با تو خواهد بود.

به دستت می سپارم چشم های اشک بارم

گل زیبای من باران همیشه باتو خواهد بود .

اتاق قلبت را به هر کس می دهی اما ...

چنان اندوه یک مهمان همیشه با تو خواهد بود.

لباس عاشقی بر تنت داری و می دانی

هوای عاشقی چون جان همیشه با تو خواهد بود

 

 

 

 

کاش رویاهایمان روزی حقیقت می شدند

                                   تنگنای سینه ها دشت محبت می شدند

سادگی ، مهر و وفا قانون انسان بودن است

                                   کاش قانون هایمان یکدم رعایت می شدند

 

 

 

 

 

عشق امد و گفت دیگر نمی خواهمت                   نگاهش کردم

گفت نگاهم مکن دیگری را می خواهم                 سکوت کردم

گفت حرف بزن مگر نه اینکه دوستم داری           حرف زدم

گفت نمی خواهم صدایت را بشنوم                      گریستم

گفت تو مغروری                                          خندیدم

در این زمان عشق روی قلبم نوشت                    ورود ممنوع...!

 

 


زندگی را دوست دارم در پناه نام دوست...

        در پناه نام معشوقی که

                    مادر

                    نام اوست .

 

 

 

به تو فکر می کردم و اشک می ریختم تا اینکه در قطره اشکی تو را دیدم

 به ناگاه دیدگانم را پاک کردم تا کسی تو را نبیند.

 

تجربه سخت گیر ترین معلم دنیاست

                           زیرا اول امتحان می گیرد بعد درس می دهد.

 

 

زندگی رسم خوشایندی نیست...زندگی اجباریست ...لاجرم باید زیست.

 

 

 

عشق ها می میرند ...رنگ ها رنگ دگر می گیرند...وفقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می ماند.

 

 

 

 

عشق گم کردن خود در وجود کسی است که همواره به فکر شماست.

 

 

 عشق دوست داشتن و بسیار دوست داشتن نیست بلکه پیوسته نو کردن خواستنی است که خود خواهان تو باشد .

 

 

 

 

 

کاش می شد عشق را تفسیر کرد    کاش می شد عمر را تکثیر کرد.

روی این گردونه ی نامهربون       گرمی مهر تو رو تصویر کرد

این شهر روی سنگ قبر کسی است که خیلی دوستش داشتم ( مادر بزرگم)اگه براتون زحمتی نیست یه فاتحه براش بفرستید.

نظر هم یادتون نره به خدا از امتحان فیزیکم زدم تا وبلاگ رو به روز کنم نظر بدید.

 

 

 

 

هک

به خدا جواب میده فقط یه بار امتحان کن

start رو باز کن رو my computer رایت کلیک کن.propertise رو بزن برو تو hardwere بعد device maneger حالا modems رو بزن آیکون کوچکی که زیرش باز میشه انتخاب کن.برو تو advanced حالا تو کادر اول این عبارت را با حروف بزرگ بزن(AT&FX)  دست گاتو ریستارت کن.حالا وصل شو و فقط سرعتتو نگاه کن.

وداع

لحظه ی وداعمون اون روز تماشایی بود تو سکوت هر دو تن بازی فردایی بود

آه سینه سوز تو حق حقه ی گریه های من

لحظهی سرودن سرود تنهایی بود

بغض راه نفسن رو بسته بود بین ما پرده ی غم نشسته بود

جملهی هرگز فراموشم نکن تو گلوم شکسته بود

هنوزم تا که هنوزه بامنی و من با هاتم

تو ی جنگل لب دریا دنبال جای پاهاتم

توی این همه هیاهودنبال زنگ صداتم

هنوزم تا که هنوزه عاشق خاطره هاتم

یادمه خوب یادمه واسه اخرین نگاه واسه اخرین کارام

گریه فرصت نمی داد گریه فرصت نمی داد

واسه گفتن خداحافظ تو اشک می ریخت و مهلت نمی داد نمی داد.

 

عذاب

 

گفته بودید که هر جرمی عذابی دارد ....

عاشقی جرم بزرگیست عذابم بدهید