L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

اگر...............

عاشقت خواهم

اگر دلت را شکستم به عمد نبود.

دلم شکستن دلی را بلد نبود.

نه عاشق بودم نه رسمش را میدانستم.

من فقط تورا دیده بودم تورا میخواستم.

شعرهایم قبل تو نور نداشت شور نداشت.

ردیفهای شعر من لیاقت اینهمه نور نداشت. 

منت گذاشتی شبی مرا به قلب پاک خویش راه دادی.

همانشب درونم نهیب زد مبادا روزی ترا بخواهم زیادی. 

دل ساده من خبرنداشت نمیتوانی مال من شوی.

برایم آرزویی بود که روزی چو شمع در خانه ام روشن شوی. 

توراشناخته نشناخته باورت کردم در قلبم تو را خانه دادم.

آن نهیب درونیم آن همه حرف و قول رفت از

پنج وارونه

برادر کوچکم از من پرسید پنج وارونه یعنی چه؟

 من به او خندیدم کمی آزرده و حیرت‌زده گفت: روی دیوار و درختان دیدم.

 باز هم خندیدم.

 گفت: دیروز خودم دیدم که فرهاد پسر همسایه پنج وارونه به شیرین می‌داد

 آنقدر خندیدم که طفلک ترسید بغلش کردم و بوسیدم

 و گفتم :بعدها وقتی که باران بی ‌وقفه‌ی درد سقف کوتاه دلت را خم کرد بی‌گمان می‌فهمی پنج‌ وارونه چه معنا دارد

با سلام خدمت دوستان گل و نهال عزیز

قرار بود من در این وبلاگ با نهال خانوم همراه باشم ولی شرمنده شدم و نتونستم

از اینجا می گم نهال جان ببخشید و سعی می کنم از این به بعد خوش قول باشم

برو بچ سلام

واقعا گل کاشتید

بابا اگه یکی به امید شما ها بمونه که می میره

دریغ از یه نظر

باشه باشه دیگه

 

بچه ها خواهشا" به متن پائین نظر بدید اون خیلی به همه ی ما نیاز داره

سلام

دوستان خوب من چطورید

بچه ها

چند روز پیش یه پسر گنده(بزرگ)۲۱ساله که بچه طلاق بود و من رو خواهر خودش می دونه یه سوالی رو ازم پرسید

البته نه در حالت عادی ،اون تقریبا داشت گریه می کرد،گریه ی یه مرد برام دردناک بود

اون پرسید چرا پدر و مادر ها با وجود بچه ها شون طلاق می گیرند؟

من جرات جواب دادن رو نداشتم

حالا شما کمکم کنید

به اون پسر که ۴ ساله مادرش رو گم کرده چه جوابی می شه داد؟

 

سلام

دوستان عکس پائین مربوط به زیباترین دختر ماه نیویرکه

نظر بدید