L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

نگران است هنوز...

لحظه هایم گمشد

خواب هایم را برد

و دل از افسوسی

نگران است هنوز...

شب ها می میرد

دل ها می گیرد

و غم عشق دلم

جانگداز است هنوز...

شب دوباره دلگیر

اسمان تیره شده

افتاب هم دیگر

نا به گاه است هنوز...

شعر مرگ را می خواند

ابی دریاها

موج دریای دلم

خشمگین است هنوز...

قایق ماهیگیر

ماهی مرگ گرفت

مرگ ماهی ها هم

دلگداز است هنوز...

دل من این جا نیست

قلب ها می میرد

قلب ماهی ها هم

خواب مرگ می بیند

مرغ عشق دل من

نگران است هنوز...

جانگداز است هنوز...

 

 

 

 

و شب...

شب سیاه است و صدا در پس ان می میرد

باد،طوفان را به خزان می راند

و دل از این همه تردید...

شب ز پشت پنجره مرا می خواند

اندکی پیش روم،باز کمی پس ایم

و سرانجام خود را می رسانم به سر چشمه ی شب

و در انجا...

همه جا تاریک است

اندکی می نگرم به فرو مایه ی شب

که هم اکنون من را

به اعماق سیاهی برده

همچنان می نگرم...

در سرای سیاهی هایم

افتابی پیداست

دست دراز می کنم به روی افتاب

و باز می ستانم عشق را

می پرم از خواب شب

همه جا زیبا،زیباست...

 

خداوندا

اگر بر جای من غیری گزیند دوست...

حاکم اوست

حرامم باد اگر من جان به جای دوست بگزینم.

عمری زندگی کردم و لحظه ای شادم نکرد...

در قفس جان دادم و صیاد ازادم نکرد

با یاد او که جز او نیست...

بار الها به کدامین زبان سخنت گویم که تو رحیمی و کریمی وجز تو را خدایی نیست

ای اولین و اخرینم...

چگونه از کرامتت و از بدی هایم سخن گویم که هر دو بی انتهاست،ولیکن کرامتت حجابیست بر هر گنه کار

پروردگارم...

تو معبودی و من عبدت کدامین معبود مانند تو را توان یافت که عبد گنه کاری مانند داشته باشد؟

بهترینم...

پادشاه کدامین مُلک سخاوت تو رادارد؟ فرمانروای کدامین دربار عظمتت را داراست؟

بی همتایم...

دستانم گنه کار است و قلبم بی قرار

یاالله...

((الا بذکر الله تطمئن القلوب))

خدای بزرگم...

قلبم را وسعتی بی کرانم ،ارامش دریایی،پاکگی و زلالی اسمانی و مهری الهی بخش

که تو کریمی و رحیمی و ما را برتو حقی نیست...

یا ضامن ...

خواسته هایم بی نهایت و مهر و رحمتت بی کران است اما قلم ها توان ندارند ،دعایم به درگاهت این است:

وقتی که گمراه می شویم ما را به راه راست هدایت کن

آمین یا اله العالمین

سلام

چطورید؟

خوبید

کامپی درست شد من هم اومدم

خیلی خوشحالم که دوباره اپ می کنم امیدوارم هنوز یادتون نرفته باشم