L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

اس ام اس

دویدم و دویدم _به قلکم رسیدم _زدم اونو شکستم _تا پول بیاد به دستم_ هیچی نبود تو قلک _به جز یه سوسک کوچک_ سوسکه بگم چی کار کرد_ ترسیدو زود فرار کرد_ خونه اون خراب شد_ دلم واسش کباب شد_ دویدمو دویدم_ رفتم برای سوسکه_ قلک نو خریدم

عشق مثه یه گنجیشک میمونه ... اگه محکم بگیریش میمیره ... اگه شل بگیریش می پره ... پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره

قلبت را خالی نگه دار اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد. به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم ... زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز دارم

اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت این منم چون گل پرپر که نشستم سر راهت تو ببین غبار غم رو که نشسته بر نگاهم اگه من نمردم از عشق تو بدون که رو سیاهم اگه عاشقی یه درد، چه کسی آن درد رو ندیده تو بگو کدوم عاشق، رنج دوری نکشیده اگه عاشقی گناهه، ما همه غرق گناهیم میونه این همه آدم، یه غریب و بی پناهیم تو ببین به جرم عشقت‌، پرپروازم بستند تو ندیدی من مغرور، چه بی صدا شکستم چه بگم وقتی که عاشق، زخمی تیغ هلاکه همه بال و پر زد‌نش، رقص مرگی روی خاکه

ترکه میره رستوران میگه: غذا چی دارین؟ گارسون میگه: کاستیدگیلینکوفینوستا با لیمو! ترکه میگه: کاستیدگیلینکوفینوستا با چی؟

shekspear : faramoosh kon chizi ro ke nemitooni bedast biary va bedast biavar chizi ro ke nemitooni faramoosh koni fadat babay

تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1. روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید. 2. در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3. خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن الویت دارد. 4. جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5. کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6. اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
daniyal سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

kar hatoon kheily jalebe bedel mishine doost dashteed bishtar ba ham ashena beshim montazere nazare shoma hastam.

غریبه.کام پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ق.ظ

salam.
khoshhalam ka dobara shoro ba navashtan kardin
vali yadat bash navashtan anghadra salkht nist.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد