L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

خدا

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه بی

محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه

گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خورد نشی ؛ بدون تنها

محرمت "خدا" بوده ! , حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفت

کرده ؛ شک نکن تنها مرهمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه

واسه نوازشت گیر آوورده ! آخه می دونی ؟ : "خدا" خیلی تنهاست

تکست از دختر دایی های گلم الناز و ساناز

زندگی مثل بازی حکمه ... مهم نیست که دست خوبی داشته باشی ، همه اینه که یار خوبی داشته باشی...اون وقت می تونی بازی با خته رو ببری

 

کدامین شاخه ی گل زیبا را تقدیم تو کنم که وجودت عطر تمام گل هاست.

 

 

جرم...

من به عشق منتظر ماندن

                   همه صبر و قرارم رفت...

                                 عشقم مرد...

                                              یارم رفت... .

 

سلام

امروز...امشب...هرشب...فقط تویی. چرا ارومم نمیذاری؟

چی کار کردی که من این طوری شدم؟

 

((تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم؟...شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم!))

این هم از خودم برای تنهایی هام

bibbbb bippppppp لطفا بعد از شنیدن بوق پیغام خود را بگذارید... سلام خدا... نهالم... یه نهال تنها... یادته 16_17 سال پیش یه روز که حوصله ات سر رفته بود منو ساختی؟ اون موقع نمی دونستم چرا ولی الان فهمیدم... آخه بنده هات یه خفت کش کم داشتن... نمی دونم شاید هم من ... شاید رو ولش کن خدا جون نمی دونم الان کجایی؟ شاید دنبال بر آورده کردن نیاز های دیگران ولی خدا ... خدا جون ... یه خواهش دارم... فقط یکی... هر چی میخواد بهش بده... همین برام بسه. دوستت دارم . مواظبش باش...

 

 

 

سلام... نازنینم امروز بعد از پرسه زدنی طولانی در کوچه پس کوچه های تردید آمدم تا سلامت کنم...آمدم تا ببویمت آخر می دانی تو بوی همان شب بو ها را می دهی که آن روز از باغچه ی حیاطتان برایم چیدی... آمدم تا به یاد بیاوری که تو را می پرستیدم و هنوز هم... گل زیبای من بدان هر کجا که آسمان سقف نگاه آتشینت باشد آنجا قلبیست که تو را می جوید و تپشی که یاد تو آن را به حرکت می آورد.هر گاه تنها شدی بدان آن لحظه من در کنجی نا امیدانه تو را می بویم و می جویم و از اشک چشمانت هزاران بار در خود خرد خواهم شد.

رویای مستی ام ... هر گاه شهپر پروانه ای گرمای خواب را از چشمانت ربود غمگین مشو... بدان که کابوسی تلخ رویایی شیرینت را به تباهی می کشیده.و من آن پروانه را راهی دیار چشمانت کرده بودم تا کابوست را به چشمان من بیاورد شاید که مهربانم آسوده بخوابد... و همیشه بدان گرچه نیستم ولی همیشه هر جا که باشی نگران و مضطرب در پی تو روانم پس مواظب خودت باش... .

چند عاشقانه

در زندگی زخمهاِِئی هست که مثل خوره روح را اهسته در انزوا می خورد و می تراشد و این دردها را نمیتوان به کسی اضهار کرد انکه

می گرید یک درد دارد و انکس که می خندد هزار درد


باورم کن نازنینم موندنم فایده نداره, فکر نکن دوست ندارم رفتنم یه جور فراره, باورم کن نازنینم

قسم چشات و خوردم, واسه این بوده تا امروز هنوز از غصه نمردم, باورم کن نازنینم قصمون مثل

تگرکه, واسه ما موندن با هم مثل حس مرگه, باورم کن نازنینم ای صدای اخرینم, بعد من گل ک

دوباره تنها خواهشم همینه

 

 

عاشقم به انچه که ندارم و دیگر بدست نخواهم اورد, به انچه که نابود شد. به انچه که ازم

گسست... به انچه که حتی از دورترین نقطه ذهنم گریخت...

 

خلقت من در جهان یک وصله ی ناجور بود

           من که خود راضی به این خلقت نبودم... زور بود.

 

در این سکوت پر تنش

           گاهی تو را گم می کنم.

                  تو عشق را جان می دهی

                         من هم تجسم می کنم.

                                دست  سیاه ابر غم سیلی به رویم میزند.

                                        چشم سپید منتظر... خود را به کویم می زند.

                                                 آرام جان بازگرد تا کمی کشم بی داد تو

                                                          کاشانه ام ویران شدهُ رای از سکوت یاد تو...

خدا دنیام کو؟

آخه چرا خدا؟

چرا دنیات اینقدر سخته؟

خدا دنیاتو نمی خوام. دنیای خودمو بهم بده بقیه اش مال خودت...

سلام سلام

سلام.

امروز دلم خیلی تنگه. می دونید گاهی ادم مجبوره

کارهایی رو بکنه که دلش نمی خواد. گاهی خیلی

زود به یه چیزی وابسته میشید و بعد بدونه اینکه

بخواین مجبورید بذاریدش کنار. در صورتی که همیشه

فکرتو تموم وجودت با اون و همراهشه و نمی تونی

صداشو بشنوی که دوباره اسم تورو بگه و این سخت

ترین آزمون این دنیاست... وایستا دنیا.. من می خوام

پیاده شم.........

این درست اول بد بختی هاتون میشه وقتی نه می

تونی از دست رفتت رو به دست بیاری و نه...

 

چو به دوست دل سپردم...به خود این گمان نبردم

 

که نه بخت وصل دارم.... نه تجمل جدایی.

 

 

این یادگاری از پسر خاله ی گلم(امیر)

کو چه ی خلوت ما شکل گلستانه دله

 

                         سنگ فرشاش عاشق و عشق اونم چه خوشگله

 

مداد رنگی ُشب قشنگی همش مال بچه گی هام بود به خدا

 

                              مال اون وقت ها که ادم ،آدمی دور از ریا بود.

 

حالا که ما غرق گناهیم. از فاقله بسی جدائیم

 

                              خبر از فریاد کردن قلم به دست کبریائیم.

 

یک نفر اومد و با اومدنش .

                       

                            شیرین بود و طلا بود از خواب بدنش         

 

لب و از لب برداشت سخن که گفت...

                          

                          فکر رسیدنش به تو بود خبرش                       

 

ما عاشق شکسته دل واقع شدیم

 

                              با دیدن گسستنی قانع شدیم....

 

                                                                                     

 

 

قسم به ناقوس کلیسا،قسم

               به اشک چشمونت به موسی قسم

همه ی دار و ندارم اشکم رنجوره کین

               آسمان شهرید زارید مسلمانان

 

                                                                                      

                               غروب این جزیره حکایت فصل سرد غصه و شکایته

سیاه میشه پاها تو این جزیره

خدا میگه که دل هاشون بمیره

ساعت زمون تو این جا ایستاده

سه طرف کوه، یه طرف ماه ایستاده

آره مردست به خدا

 هر کسی سایه ای بر سر نداره

دل من مرده و افسوس که کسی

مرگ خوشبختی رو باور نداره

تاریکی خونت خراب

هر کسی سایه ای بر سر نداره...

مثل صیاد پریشون همه جا

دنبال شاه ماهی هاییم تو ماهی ها

آره مردست به خدا

تاریکی خونت خراب

 

                                                                                                                            

 

سخن راز دل با لب مگو

                          بتراش سنگ تراش.بتراش سنگ تراش

سنگی از معدن قلبم.بحر مزارم بتراش

                          رو نوشته های سنگ قبر من عکس دو تا دل رو کشید

 

او سر سپرده می خواست... من دل سپرده بودم

چو به دوست دل سپردم به خود این گمان نبردم

 

که نه بخت وصل دارم نه تحمل جدایی...

دوباره شب

دوستت دارم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت

یافتنت تمام کوچه ها را زیر باران طی کنم.

 

متن

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی؛ ترا با لهجه گل های نیلوفر صدا کردم. تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم. پس از یک جستجوی نقره ای در کوچه های آبی احساس تو را از بین گل هایی که در تنهایی ام روئید؛ با حسرت جدا کردم و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی دلم حیران و سرگردان چشمانی است رویایی و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم همین بود آخرین حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگینت حریم چشم هایم را بروی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم نمی دانم چرا رفتی نمی دانم چرا؛ شاید خطا کردم و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی نمی دانم کجا؛ تا کی؛ برای چه؛ ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه بر می داشت تمام بال هایش غرق در اندوه غربت شد و بعد از رفتن تو آسمان چشم هایم خیس باران بود و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو تمام هستی ام از دست خواهد رفت کسی حس کرد من بی تو هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد و من با آنکه می دانم تو هرگز یاد من را با عبور خود نخواهی برد هنوز آشفته چشمان زیبای توام برگرد!

سلام سلام

این دلاویزشعر جهان را

نه به یک بار. به صد بار بگو

"دوستم داری؟"را از من بسیار بپرس

"دوستت دارم"را به من بسیار بگو

دوباره شب و من و یاد تنهایی

 

من ندانم که کیم؟

            من فقط می دانم...

                     که تویی شاه بیت غزل زندگیم........!

شعر

می نویسم:

د ی د ا ر

تو اگر بی من و دلتنگ منی..... یک به یک فاصله ها را بردار

عشق

عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش.......!!!!

سلام

سلام.

مدت هاست آپ نکردم ولی امروز محض خاطر دل خودمم که شده اومدم آپ کنم. دلم می خواد یه دنیا دوست خوب داشته باشم چون دوست دارم با همه شون حرف بزنم . فکر کردم این جا می شه دوست های خوب خوب داشت.

خب از کجا شروع کنم/؟

از دل تنگی هام برا خودم؟

آره دلم برا خودم تنگه تنگه . من خودم تو وجود دیگران گم کردم نمی دونم چرا ولی الان ای ادمی که انجا نشسته و با حداکثر سرعت تایپ میکنه من نیستم

نه این ادم نهاله قبلی نیست . من دو سالی هست که خودم نیستم خدا چرا این طوری شدم؟

ولی این طوری اگه خودمو پیدا کنم دیگه هیچی نمی خوام چون همه چیزو دارم من خودمو می خوام همونی که بودم نه اونی که برا خاطر خوب بودن از خودم ساختم

من دلم می خواد فریاد بزنم

دلم می خواد سر یکی داد بزنم اونقدر داد بزنم که دیگه صدام در نیاد بعد سرمو بذارم رو شونه هاش و گریه کنم تا خود صبح گریه کنم اما در خلوت بی کسیم کسی به در نمی زند به قول بچه ها: بس که دیوار دلم کوتاه است هر که از کوچه ی تنهایی من می گذرد به هوای هوسی هم که شده سرکی میکشد و می گذرد.

خدا منو میبینی؟

من اینم ولی این نبودم

چرا این طوری شد؟

که چی بهم ثابت بشه

مگه نگفتی تو رو دارم

خدایا ولی من که دختر پیغمبر نیستم که هر چی میشه به روی خودم نیارم

ای خدا دلم به اندازه ی تمام آبی دریا و آسمون گرفته خدا کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟