L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

اینم یه شعر از خودش‌:-d

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من --------- وین حرف معما نه تو خوانی و نه من

هست از پس پرده گفتگوی من و تو --------- چون پرده برانند نه تو مانی و نه من

نظرات 3 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://eshgh-tanhayi-marg.blogfa.com

سلام
وبلاگه خوب و جالبی داری
به ما هم سر بزن[گل]

فرزاد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ

ما از آن پاک دلانیم که زکس کینه نداریم
یک شهر پرازدشمن و یک دوست نداریم

فرزاد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

افلاک که جز غم نفزایند دگر
ننهند به جا تا نربایند دگر
ناآمدگان اگر بدانند که ما
از دهر چه می کشیم نایند دگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد