L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

شعر

 هوس باد بهارم سوی صحرا برد...

باد بوی تو بیاور و قرار از مابرد... .

 

ما ز هر صاحبکده یک شهر کار آموختیم،

خنده از گل؛

                                      گریه از ابر بهار آموختیم.

 

تا شدم حلقه به گوش در میخانه ی عشق ،

                             هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم.

میخورد خون دلم مردمک عشق و سزاست،

                               که چرا دل به جگر گوشه ی مردم دادم.

 

خندیدم،خندید...اشکام راه افتاد.اونم شُر شُر گریه کرد،دلم براش سوخت؛نازش کردم ولی دستم سوخت آخه ...دلش گُر گرفته بود.

 

خداوندا!نمی دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است،چه ذجری می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است.

 

صبر بر جور و جفای تو غلط بود،غلط

                                         تکیه بر عهد و وفای تو غلط بود،غلط.
نظرات 4 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ http://asalariya2005.blogfa.com

با سلام وب لاگ زیبایی دارین اگه دوست داشتین به کلبه عاشقی منم سر بزنید مطمئن باشین ضرر نمیکنید
خوشحال میشم از حضورتون
نظر یادت نره
بای تا های[گل][گل][گل]

.•*..*•.سلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..•*..*•. .•*..*•. . منتظر حضور گرمت هستم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. بدو بیا .....
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..اسحر.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..
در ضمن من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین منو لینک کنید

سلمان جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ق.ظ http://www.peyk01.blogfa.com

دوست من شاید دفعه چهارمه که میام یه چیزی برات بنویسم ولی یا چیزی یادم نمیاد یا یه کاری پیش میاد . و الان هم که مینویسم با یه دل خالی یا یه تن توخالی یا فقط با یه ذهنیت سرگردان بین گذشته گم شده و آینده ناپیدا دارم مینویسم ؛ پس مینویسم از تمام خوبیهایی که گمشون کردم و تمام بدیهایی که توشون گم شدم . اما شعرتو خوندم و چون تو دلم هیچ احساسی نسبت به نوشته ها نمونده تا جائیکه حتی حس گریه کردن برای مرگ احساساتم رو از دست دادم پس فقط مینویسم اینو که از شعر تو تو ذهن من زنده شد خاطراتی از گذشته گم شده یا همون خوبی هایی که گمشون کردم و شاید شعر تو بشه بهونه ای که بشه برای گریه ازش استفاده کرد و گریه برای یه نفر مثل من شاید مثل یه نفس مصنوعیه که شاید باعث زندگی مجدد بشه پس ازت ممنونم و خوشحالم و امیدوارم که هرگز نمیری که مردن خیلی سخته ؛ منظورم احساساتت نمیرن (مرگ احساسات) و همیشه زنده و پاینده باشی .میخوام اگه تونستی برام یه شعری بنویسی که منوزنده کنی زنده ای که نمیره؛ایمیلمو که داری.

تینا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

به نظر می یاد پسرپر هیجانی هستی نه

تینا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

خیلی بدی جواب نظر هام نمی دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد