L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

پست چند مناسبتی:

سلام...خوبید؟نمی دونم اصلا دیگه کسی میاد اینجا یا همه منو یادشون رفته؟!از دوستای گلم که دیگه خبری نیست... داداشی محسنم .سارا.میثم.مریم.پارسا.سلمان عزیز نمی دونم اصلا میان اینجا یا نه ولی مدرسه ها داره باز میشه منم که امسال مثلا کنکور دارم ... بحث خر خونی نیستا...فقط صبح تا شب مدرسه ام اینه که دیگه باید نتو کم کنم...در نتیجه اینجا دیر به دیر آپ خواهد شد...!(هر چند کسی که دلش تنگ نمی شه واسم...)ولی من خودم اعتماد به نفس دارم...خب راستی این شبای قدریادتون مره ما رو هم دعا کنیدا!قربون همه تون

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

نازنین دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام دوست عزیز
می خوام عضو بشم
لطفا کمکم کنید
میسی

تینا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

به جای اونا ما می یایم دیگه از ما راضی نیستی بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد