L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

نیدونم

بگو تو هم یادته...تو بودی و من و شروع یه رابطه...گفتی توی قلبت جام ثابته...گفتی عشقم مرحم دل بی تابته...بگو تو هم یادته...گفتم همونیم که تا ابد یارته...توی این رابطه...همیشه همراهته...بگو تو هم یادته...بگو یادت نرفته...بگو توی قلبت کسی جامو نگرفته...دلم شده پر از حرف های نگفته...به تو فکر میکنم هفت روز هفته...نمی دونی خیلی وقته...می خوام بهت بگم بی تو بودن خیلی سخته...خیلی وقته میخوام ببینمت خیلی وقته...از رفتن تو گذشته خیلی وقته...دیگه چیزی نمی خوام ازت...دیگه حرفی ندارم فقط یادت بمونه...یادت بمونه...دیگه چیزی نمی خوام ازت...دیگه حرفی ندارم فقط یادت بمونه...یادت بمونه...با تو باشم فقط...دوستت دارم تا ابد...

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

اجادسا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری نوشتتونم خوندم جالب و قشنگ بود اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن ممنون میشم اگه خوشت اومد خواستی اَدم کنی با ماهی سیاه کوچولو اَدم کن اگه اومدی به وبلاگم فقط نظر یادت نره باز ممنون از نوشتهات، موفق باشی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

بهار چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام
میشه بگید خواننده این شعر کیه؟

پویا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://loooove.blogsky.com

سلام.خداییش وبلاگت خیلی جالبه.مخصوصا این پست جدیدت.من میخوام باهات تبادل لینک کنم.البته اگه قابل میدونی.منتظر جوابتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد