L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

تهران امروز

سلام.چی میشه گفت تو این وضعیت...کاش میتونستیم بپذیریم چیزیو که نمی تونیم تغییر بدیم و فرقی هم به حال ما نداره تغییرش...کاش بچه های خودمونو تو خیابون نمی زدیم اگه کارشون اشتباهه الان ثابت شده تربیت با کتک نمیشه ...!کلی ترسیده بودم اون شب دیدم گارد ویژه می دوید...اگه عدالته چرا مردمی که دارن راهشونو میرن باید بترسن؟ چرا باید ارتباطمون با هم قطع باشه؟من 1هفتست نتونستم با دوستم صحبت کنم آخه این کجاش آزادیه؟

از اون طرف هم خب من قبول دارم که آقای احمدی نژاد رای آورده ...اکثریت تهران با آقای موسوی بود ولی باید قبول کنیم و به بقیه احترام بذاریم...هر چند به چندو چون ماجرا اعتراض داشته باشیم

سلام تینا جونم....نبینم قهر کنی با من...آخه عزیزم ۲۴ روز مونده به کنکور...واسه همینه کم میام...من شرمنده ام هرچی شما بفرمایید حق داری...گردن من از مو باریک تره شما بزنی تو گوشمم من هیچی نمیگم 

من از تو دور بودم... یک نقطه کور بودم...با تو همین نبودم...دادم تو را فراموش...دادی مرا به بادم...بردی مرا از یادم...از یاد رفته ی من ...یادم تو را فراموش..! 

چند تا ...

بنویس با خط الماس رو تن نازک شیشه...که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه...! 

سیه چشمی به کار عشق استاد...به من درس محبت یاد میداد...مرا از یاد برد آخر ولی من‌ بجز او عالمی را بردم از یاد...!

وای تینا جونم و شاداب جان خیلی ذوق کردم نظراتتونو خوندم...واقعا فکر میکردم اینجا دیگه تعطیله...من یه زمانی اینجا میومدم می نوشتم حالا که اینجوری شد بازم میام بذارید کنکورمو بدم...الان نمی شه آخه ۱ماه مونده منم باید پزشکی قبول بشم حتما... 

تینا جون اگه ایدیتو بذاری حتما اسممم بهت میگم اینجا همه منو به اسم نهال میشناسن....البته کسایی هم هستن که منو می شناسن ولی  اونا دیگه اینجا نمیان... شاید دلیل نیومدن منم همینه...ولی اگه شما ها میاین منم در خدمتم

تیناجون

سلام  

سلام ویژه به تینا جونم که نمی شناسمش...خوبی گلم؟؟اومدم با این نظراتت شوکه شدم...عزیزم تند تند منو محکوم کردیا...من دخترم ...کنکوریم...واسه همین کم میام...جانم؟جواب کدوم نظرتو ندادم عزیزم؟شما اگه بیای اینجا منم میام ۱۰۰٪ یه زمانی من حال و حوصله اینجا اومدنو داشتم زیاد میو مدم آپ می کردم...اون موقع دلیل هم داشت ولی دیگه کسی نمیاد اینجا دلیل ندارم بیام...:((