L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

تیناجون

سلام  

سلام ویژه به تینا جونم که نمی شناسمش...خوبی گلم؟؟اومدم با این نظراتت شوکه شدم...عزیزم تند تند منو محکوم کردیا...من دخترم ...کنکوریم...واسه همین کم میام...جانم؟جواب کدوم نظرتو ندادم عزیزم؟شما اگه بیای اینجا منم میام ۱۰۰٪ یه زمانی من حال و حوصله اینجا اومدنو داشتم زیاد میو مدم آپ می کردم...اون موقع دلیل هم داشت ولی دیگه کسی نمیاد اینجا دلیل ندارم بیام...:((

نظرات 10 + ارسال نظر
راستگو یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

تینا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

فدات بشم عزیزم پس من چیم من می یام مطالبت خیلی جالبه ممنون عزیزم ولی چرا خودتو پسر معرفی کردی

تینا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

عزیزم وبلاگت نبندی ها واقعا ماهه

تینا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ

اگه از نظر دادنم ناراحت میشی دیگه نظر نمی دم

تینا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

یادت نره گلم من به خاطره این که اون جا اسمت اسم پسر نوشته بودی نظر ندادم ها یه مشکلی برام پیش اومده می خواستم با کسی دردودل کنم همین عزیزم

تینا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

تا یادم نرفته اسمت بهم می بخشی نازنینم

شاداب دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام بلاگت عالی من حداقل روزی ۳بار میام این جا به امید یه مطلب جدید بیشتر کار کن

تینا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

ممنونم که به نظر هام جواب می دی گلم انشا الله تو کنکور هم قبول می شی از دوستیت خیلی خوش حال میشم

مژگان شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ق.ظ


سلام وبلاگت خیلی عالیه می خواستم اگه دوست داشته باشی برای هم ایمیل بزنیم و با هم گفت و گو داشته باشیم .

سلام عزیز دلم مرسی
باشه ولی ایدیت اشتباهه ها nahal_screamایدی منه خواستی در خدمتم

رز دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی قشنگه0بیشترتلاش کن تا بهتراز اینی که هست بشه 0میدونی من همیشه دوست دارم کسایی رو که میشناسم کمک کنم تا بهترین بشن ولی خوب بعضیا خودشون نمیخان امامن باز براشون ارزوی موفقیت میکنم0توهم یکی از اون ادماست 0امدوارم به هرچی میخوای برسی0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد