L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

هرکسی عاشق شود کارش به عصیان می کشد

عشق آدمهای ترسو را به میدان می کشد

گرچه از تقدیر آدم ها کس آگاه نیست

رنج فال قهوه را عمری ست فنجان می کشد

سیب راحوا به آدم دادو شیطان شد رجیم!!

آه از این دردی که یک عمر است شیطان می کشد

آسمان نازا که باشد رود می خشکد ولی

رنج این خشکیدگی را آسیابان می کشد

کی خدا در خاطرات خلقتش خطی سیاه

عاقبت با بغض دور نام انسان می کشد؟؟


نه! خدا تا لحظه ی مرگ از بشرمایوس نیست

انتهای هرزگی گاهی به ایمان می کشد

خوب می دانم چرا با من مدارا می کنی

جور جهل بره را همواره چوپان می کشد

برده داران خوب می دانند کار خویش را

برده وقتی اسیر شد کارش به طغیان می کشد

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://loving00.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من دارم دربارهی عشق یک تحقیق میدانی میکنم
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
لطفا اسم تون رو ذکر کنید تا در پایان تحقیق یادداشت کنم
با تشکرmohammad

میثم اسلشی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://marge-rangha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وقتی گفتی درباره عشق دارم تحقیق می کنم یه کم جا خوردم.آخه تو این زمونه کی به فکر عشق و عاشقیه؟این زمونه هر کسی عاشق بشه بهش میخندن
این روزا عشق حقیقی رو تو کتابا باید پیدا کرد.
آخر عشق هیچی نیس جز دیوونگی و گریه و غم و حسرت...
منم عاشق شدم
منم دل دادم
اما همه زندگیمو باختم
این روزا باید پول داشته باشی تا بتونی عشقتو ثابت بکنی.
امیدوارم موفق باشی
خوشحال میشم به کلبه حقیرانه ما هم یه سر بزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد