L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

عشق

این متن نوشته ی خودمه اگه خیلی بد شده به بزرگی خودتون ببخشید:

در پی یک احساس کوتاه‌‌. یک نگاه آنگاه دلم لرزید قلبم خلا« ق »را احساس کرد و باشهامت« ش» را

به آن اهدا کردم و «ع» را از علاقه ام به او قرض گرفتم در این هنگام صدای مهیبی بر خواست دشت 

سبز شد گل خندید خورشید تابید وما در زیر سایبان نام زیبای «عشق» زندگی را اغاز کردیم

بدون عنوان

 

   آنقدر ایستادم و نگاهش کردم تا از رو رفت

که رفت

و دیگر هرگز نگاهم نکرد

که هنوز ایستاده ام

................................................


نرسیدیم به هم و آخرش هم تو همون دفتر کهنه پیر شدیم
بی هم و کنار هم روزها گذشت دست های من نرسید به دست تو
میدونیم که ما به هم نمی رسیم مگه با شکست من شکست تو
ما به هم نمیرسیم آخر بازی همینه آخر عشق دوتا خط موازی همینه
اگر من بشکنم و تو بی خیال بگذری از من و تنهایم بگذاری
اگر با تمام این خاطره ها تو همین دفتر مشق جایم بگذاری
بعد اون دیگه نه من ماله منه نه تو تکیه گاه این شکسته ای
بیا عاشق بمونیم کنار هم نگو از نرسیدن خسته ای
غم و غصه دل رو یه گوشه ای جا بذاریم

سلام

سلام این متن رو در زمانی مینویسم که در کنار دوستان خوبم ساحل . آیدا. ارام . کاملیا . متین و... هستم دوستتون دارم نظر هم بدهید زیاد نمی نویسم چون تو مدرسه ام بای

 

......!

به من میل بزنید تا سوال های هک شما رو جواب بدم

nahal_asemani2@yahoo.com

سلام به همه ی دوستان عزیز و گرامی من آموزش اولم رو با پسوورد در آوردن آی شروع می کنم . چون که من شما عزیزان رو خیلی دوست دارم این مطلب رو گفتم و 100% هم جواب می ده چون خودم همیشه همین کار را می کنم. و می شه گفت که هر کی بلد نباشه احمقه چون مثل آب خوردنه. خوب حرف دیگه بسه می دونم که همتون تو کفید خوب شروع می کنیم اول باید این آِی دی رو اد کنید حتما حتما اول باید ادش کنید وگرنه جواب نمی گیرید.yrobat_sender@yahoo.com (در ضمن اینم می دونم که همه ی شما دوستان عزیز از این جور چیزا زیاد دیدید و شاید هم خیلی امتحان کرده باشید و جواب هم نگرفته باشید اما من 100% تضمین می کنم که جواب می ده چون 10 دقیقه ی پیش همین بلا رو سر یکی آوردم) بعد از اینکه ادش کردی. باید بری بهش میل بزنی (آف نذاری ها) در قسمت to باید به همین آی دی بزنی یعنی تایپ می کنی yrobat_sender@yahoo.com و در قسمت subject تایپ می کنی send password ودر خط اول اسم آی دیه خودتو می نویسی و در خط دوم پسوورد آی دیه خودتو می نویسی. در خط سوم آیه قربانی و در خط چهارم این کد رو می نویسی که بهتره از اینجا کپی و پیست کنی. 1$2345#6789.*@~ خوب حالا send کن و دیسکانکت شو و رستارت کن و دوباره نت شو بعد برو میلت رو چک کن که پسوورد رسید. بعد تو بشین بخندو قربانی گریه کنان می گرید . فقط یه چیزی که هست هر کی نظر نده ... هر گونه سو استفاده به من چه!!!!!! پای خودته اما اگه مردی در نیار آخه اینجوری که نمی شه همه پسوورد هم رو داشته باشن.

گفتی بمان بهار گل می کارد                                          باران گلاب روی سرت می بارد

آن جا که کسی دوست ندارد ما را                                  باشیم و نباشیم چه فرقی دارد؟

سلام به همگی می دونم هنوز وبلاگم زیاد بیننده نداره ولی دوستدارم که با کمک شما بتونم وبلاگ خوبی داشته باشم .

اسم من نهاله  متولد ۱۹/۱/۷۱