L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

اینم از کتاب احساس کوتاه

فقیر کسیست که قلبی برای آرزو کردن ندارد.

هر بار که شما قلبی را می شکنید،

                     آرزویی در آن می مییرد.            

                                                      

پرسیدم که هستم؟

برای جواب آرزو هایم رااز من گرفتند،دیگر چیزی باقی نمانده بود که بگوید :من!

ما آنقدر خود را حقیقی پنداشته ایم که گمان می کنیم آرزو هایمان خیالی بیش نیستند...و این در حالیست که آرزو های ما دور تر از ما به  ما می خندند.

خشم تنها برازنده ی خداست...زیرا تنها در مقام اوست که مفهوم مهر و غضب یکی می شود.آگاه باش تو حتی مجاز به نفرین شیطان نیستی مگر زمانی که بگویی نفرین خداوند بر او...

شرم از این همه برد و باخت کن که قمار عشق را تکرار شایسته نیست...

                                               یا خود را بباز...

                                                                   یا یکی راببر.

اگر عشق ورزیدن نمی دانید...دلربایی نکنید.کسی که حرمت مهمان نمی داند مهمانی نمی دهد.

دست ها به این دلیل سمبل دعا هستند که ما به دست خدا ،روی دست های دعا دست به دست می شویم ...!

خداوندا!برد و باخت بهانه ای بیش نیست...

هدف از این قمار ،با تو بودن است !

چه تو بر ما به منت قدم رنجه کنی،چه ما را به زنجیر نزد تو ببرند!

مردان پاک نه هرگز به ستم می ستانند، نه هیچگاه بی دلیل می بخشند...

برای آن که در محور عشق گام می نهند؛نه آغاز به خاطر است ،نه مبدئی به قیاس ، و نه انجامی به چشم...آنچه می داند این است که باید رفت... !

در دلی که طاقت تپیدن ندارد ، عشق،پایکوبی نمی کند!

آن که برای عشق ورزیدن بزرگ نشده برای دل کندن ،کوچک است.

عاشق در نظر عاقل بزرگترین عیب را دارد...زیرا معتقد است که زشت،زشت نیست!

تصمیم بر آن بود که عاشقان را دل فزون کنند تا هر چه بیشتر فدا کنند عزیز تر شوند...

اما عشق مخالفت کرد...

گفت یک دل بدهید تا هر ناکسی ادعای عاشقی نکند...!

قلب عاشق،بازار آشفته ای است که هر کسی می تواند با خیالی آسوده از آن محبت بدزدد.

در عشق دو همسفر دارید:یکی اشک که جلوتر می رود و دیگری آه که به دنبال می آید.

ریاضی عشق می گوید دلی که بخشپذیر نیست ،عشق پذیر نیست.

آن که عشق می ورزد آیینه ای پیش رو دارد!اما خود پرست کسیست که خود را در آن می بیند.

آن که به چرا توبیخ می کند عشق را بهانه کرده...

                                   برای عشق ورزیدن دلیل نخواهید.

عشق تولید انبوه محبت است...بی آنکه از بهایش بکاهد...

                   محبت را تعمیم دهید ، عشق ،در بینهایت اثبات می شود.

تو در یادی مگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 goftam: to shirine mani.........gofty: to farhadi magar?..........goftam: kharabat mishavam..........gofti: to abadi magar?...........goftam:nadadi del be man..........gofty: to jan dadi magar?............goftam: ze kuyat miravam......gofty: to azadi magar?.........goftam: faramusham makon.........gofti: to dar yadi magar?..

خدامون که بزرگه...بقیش فدای سرت.

 شخصی را به جهنم می بردند ، در راه بر می گشت و به عقب خیره می شد . ناگهان خداوند فرمود : او را به بهشت ببرید . فرشتگان پرسیدند چرا ؟ خداوند فرمود : او چند بار به عقب نگاه کرد ... او امید به بخشش داشت .

بی کار بودم گفتم آپ کنم...

 اینم آپ کردم که تند تند دعام کنید... .

 

وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند؟ از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند؟از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی؟تکرار من در من مگر از من چه می ماند؟غیر از خیالی خسته از تکرار تنهایی...غیر از غباری در لباس تن چه می ماند؟از روز های دیر بی فردا چه می آید ؟از لحظه های رفته ی روشن چه می ماند؟ وقتی تو با من نیستی از من چه می ماند؟ از من جز این هر لحظه فرسودن چه می ماند؟از من چه می ماند جز این تکرار پی در پی؟تکرار من در من مگر از من چه می ماند؟از من اگر کوهم اگر خورشید،اگر دریا...بی تو میان باغ پیر آمن چه می ماند؟بی تو چه فرقی می کند دنیای تنها را...غیر از غبار و آدم و آهن چه می ماند؟وقتی تو با من نیستی از من که می پرسد؟از شعر و شاعر جز شب و شیون چه می ماند؟؟؟؟

 

عشقو کدوم غریبه یهو به جونت انداخت؟چی شد که خیلی ساده  عشقمو بردی از یاد؟قلبمو بی تفاوت له کردی زیره پاهاش گول نگاشو خوردی یا که فریب حرفاش؟آهای خبر نداری دلم داره می میره...همدم بی کسی هات تو بی کسی اسیره .بهش بگید هنوزم جاش خالیه تو خونه م.بگید هنوز داد می زنم...برگرد دردت به جونم ...برگرد دردت به جونم...رفتم ز یادت اما بدون نرفتی از یاد...غریبه وقتی رفتی واست کی دست تکون داد؟هر کی رسیده از راه بهم می گم دیوونم ،آخه ورد زبونمه برگرد دردت به جونم...برگرد دردت به جونم...دلت چه جوری اومد؟بگذری خیلی ساده...تنهاش گذاشتی اما حالا دل به کسی نداده...هیچ از خودت می پرسی؟عاقبتم چی می شه؟نه مرده ام نه زنده...زنده به گور همیشه...زنده به گور همیشه... .

 

از عذابه رفتنه تو...می سوزم تو اوج غربت...واسه ی بودنه با تو...ندارم یه لحظه فرصت...این جا اشکه تو چشامو،به کسی نشون ندادم...اگه بشکنه غرورم...خم به ابروم نمیارم...وقتی نیستی هر چی غصست تو صدامه...وقتی نیستی،هر چی اشکه تو چشامه...از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه ی رفتنت می سوزم...کاشکی بودی و می دیدی که چی آوردی به روزم...حالا عکست...تنها یادگاره از تو...خاطراتت تنها باقی مونده از تو...وقتی نیستی یاده تو هر نفس آتیش می زنه به این وجودم...کاش از اول نمی دونستی من عاشق تو بودم...

 شهرپربود ازهراس واضطراب شب نمی آمد به چشم خلق خواب صحبت از یک قاتل مرموز بود قتل مرموز خبرهرروز بود کس نمی دانست اورا نام چیست قصه این غول خون آشام چیست عاقبت یک شب از بامی افتاد عاقبت قاتل در دامی افتاد آنکه خواب از چشم مردم می ربود پیرمردی بود نامش عشق بود

اگه بشه چی می شه!

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.........................................سلام سلام،حال شما؟احوال شما؟آره خب امروز شنگولم کلی...(آدم خبرای خوب خوب بشنوه شاد می شه خب)

دعا کنید چیزی که شنیدم بشه...اگه بشه من یه یه ماهی نمیام اینجا ولی بعدش که بیام توپه توپم... .بعدش که اومدم قول می دم یه چیزایی براتون بذارم که جبران دعا کردنتون بشه(هر چند شما بی معرفتا دعا نمی کنید.)آخ آخ دیرم شد دیگه...باید برم.آخه الان ساعت ۱۰ صبحه.من از ۱ ساعت دیگه تا ساعت ۷ شب یه بند کلاس دارم.اونم چی!زیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.(نیست من خیلی بلدم)برم که الان میاد درس می پرسه بلد نباشم تا ۳ ساعت باید سر پا وایستم سر کلاس.دعا یادتون نره ها...بای بای.