L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

چند تا ...

بنویس با خط الماس رو تن نازک شیشه...که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه...! 

سیه چشمی به کار عشق استاد...به من درس محبت یاد میداد...مرا از یاد برد آخر ولی من‌ بجز او عالمی را بردم از یاد...!

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام

از وبلاگ خوبتون و این پست خیلی قشنگتون تشکر می کنم.

یه پیشنهادی هم براتون دارم. این طور به نظر میاد که وبلاگ شما پیج رنک بالایی داره. به نظر من اگه شما پیج رنکتون رو در وبلاگتون قرار بدین به وبلاگتون اعتبار بیشتری میده و بازدید کننده می دونه که مطالب وبلاگ شما قابل اعتماده . و در ضمن وبلاگ های دیگر هم بیشتر با شما تبادل لینک می کنن. سایت های زیادی این امکان رو به شما میدن. یکی از اونهایی که من خودم دیدم و ازش خوشم اومده و تنوع زیادی داره رو براتون می نویسم. فقط کافیه کدی رو که در کادر هست در قالب وبلاگتون کپی کنید.

http://www.glseek.com/googlepagerankchecker/pagerank-display.php

جومونگ 3 دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
جومونگ3
حتما ببینید

parham سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام دوستان عزیز اگر در شرایط رکود اقتصادی حال حاضر خواهان کسب درامد مطمئن ودرامد ایده ال هستید اگر خواهانه دریافت سود ماهیانه 20درصد برای سرمایه هایتان هستید از سایت ما دیدن کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد